Csoportos szövegüzenet küldés: Tömeges SMS kampány |
Marketing szöveg - szövegmarketing
A két fogalom eltérő jelentéseket hordoz. A marketing szöveg olyan szövegtartalmat jelöl, amely reklámozási, hirdetési, promociós célokak szolgál. Ilyen például egy termékbemutató ismertetés, egy szolgáltatás nagyszerűségéről szóló közlemény, ilyenek a PR-cikkek. Ilyen egy üzleti célú weboldal szövege, de marketing szövegnek tekinthetjük az SMS-kampányban használt rövid üzeneteket is. Első fogalmunk tehát maga a textus.A szövegmarketing azonban már egy tevékenység, illetve egy promóciós eszköz neve. Összefoglalóbb néven inkább tartalommarketingként ismert, ez azonban nyilván tágabb értelmű: a képek, videók, hanganyagok vagy akár a mobilalkalmazások mint tartalmi tényezők ugyanúgy beletartoznak, mint maga a szöveg.
A marketing szöveg és a szövegmarketing tartalma
Marketingszövegek előállítása során a simán értékesítési szempontok mellett érdemes keresőszempontokat is figyelembe venni. Ugyanis a keresőmarketing-faktorok érvényesítése esetében esélyes, hogy az adott szöveg a weben a tartalmi alapú keresések során fókuszba kerül: a Google-algoritmusok esetleg valamely szavakkal élre sorolják. Így ha egy weblap témája a tömeges sms-küldés, akkor nemcsak arra kell törekedni, hogy ez a site megrendeléseket váltson ki, hanem arra is, hogy bizonyos kulcsszavakkal jó helyezést szerezzen az organikus találatok közt.
SMS-kampány: rövid szövegüzenet küldése
Ugyancsak érdemes figyelni a megszövegezésre egy csoportos sms-kampányban: az üzenet szövegét úgy kell megfogalmazni, hogy a célcsoport valamennyi tagját mozgósítsa, vásárlásra ösztönözze.A megfelelően kialakított marketing szöveg üzenet küldése az laptop használat: SMS szöveg marketing tartalom szolgáltatás legfontosabb eleme, érdemes alaposan kimunkálni, mert a marketingszöveg csoportos küldése az SMS-kampányban meghatározó szerepet játszik, erről tanúskodik a mobiltörténelem. . Szövegmarketing: tömeges SMS